w

Årets Markedsfører

Det er fagråd for marked og kommunikasjon i næringsforeningen som har kommet fram til at den beste markedsføreren i regionen skal kåres.

20.01.201707:59 Hilde M Normark

Prisen deles ut på OPPTUR i februar, og håpet er å spre de gode ideene. 

     

Forslag på kandidater til prisen

sendes med din begrunnelse til Svein Erik Kristiansen per epost: svein@nrnf.no
   

Kriteriene for prisen:

«Årets markedsfører i Narvikregionen» kan tildeles en person, et firma, en organisasjon eller institusjon som særlig har bemerket seg med bruk av en tydelig markeds- og merkevarestrategi, kreative virkemidler og som har bidratt til positiv verdiskapning. Prisen skal være en honnør til mottakeren og være en inspirasjon til dyktige og dristige initiativ innen markedsføring.» 

Inspirere

Målet er å inspirere andre til å lære av gode virkemidler. At både eiere og ledere i bedrifter ser at med de rette virkemidlene kan man heve kvaliteten og lykkes bedre.

De fleste av oss lever av et omdømme. Om du er i offentlig forvaltning eller produserer noe for å selge det. Du må få ut det du selger. Dersom en bedrift gjør det bra og vises, så trekker det positiv oppmerksomhet til hele regionen. Hvem som får prisen skal juryen avgjøre, men de trenger hjelp til å finne kandidater. De er trygge på at det kommer mange gode forslag.

Ikke hvor mange kroner

Juryen ønsker forslag fra hele regionen. Fra Bardu i nord og til Ballangen og Tysfjord i sør. Prisen kan tildeles alt fra et firma til en institusjon eller en enkeltperson, en ideell forening eller en kommune. Juryen er tydelig på at verken et stort budsjett eller en proff gjennomføring er avgjørende.

 
Nominerte og vinner i 2018   

  • HeatWork AS (vinner)
  • Sommerseth AS
  • Sparebanken Narvik
  • Tilbords Narvik (Narvik Glassmagasin AS)
  • VM Alpint 2025 AS


Nominerte og vinner i 2017